fáziskésés

42, zaj, pánk, fantasztikum, és egyéb céltalan ostobaságok

Friss topikok

  • bsteve: nemcsak diszkóban lehet öltönyben támasztani a pultot, mehetsz benne focizni is: www.youtube.com/... (2010.07.26. 01:04) Gerillahugyozás
  • _fk: Türelem. :-) (2010.05.22. 14:07) #65821
  • nlts: Ja nem is, hát persze! A Nem Mind 1 volt!!! :-D Mennyire összeolvadtak bennem ezek a dolgok, haha. (2010.02.05. 12:13) Csupa csupa szeretet
  • _fk: @neverlivetosee: Annyira nincs hype körülötte, de a legbiztosabb amúgyis ha titokban szervezkedünk... (2010.01.03. 20:48) "Gyors leszek és izgalmas"
  • sárkányszív (törölt): Magas labda. (2009.09.02. 13:29) "We love minimal"

2009.09.06. 14:34 _fk

Revans :-)

Címkék: interjú

Mondhatom hogy Gida már régi ismerősöm. Bár nem találkoztunk túl sokszor, sőt,egy kezemen meg tudom számolni hányszor, de talán a A Mi Oldalunk és a Salak zinek, a blog vagy az Another Way miatt, mintha jobban ismerném.Pedig lehet nem is.
Lassacskán már két hónapja annak hogy készített velem egy interjút, így hát álljonak most az ő válaszai, az általam feltett kérdésekre:

Vannak olyan ismerőseim,barátaim, akiknek az életkorát képtelen vagyok legállapítani. Megkérdezhetem hogy hány éves vagy?Nyugodtan letagadhatsz pár évet, úgyis hozzáadom. :-)

Gida:Hehe,én is igy vagyok ezzel.De csak Neked mondom el,hogy 30 vagyok.Most töltöttem.Sajnos ez van.De azt mondják,hogy az ember belűl érzi igazán mennyi idős.Nos én van amikor 16-18-nak érzem magam de van amikor meg 200 vén trógernek.Nincs értelme tagadni a kort.Muszáj elfogadnunk.

Nagyritkán előveszem az általam írt újságokat, beleolvasok, és a harmadik mondat után futkos a hideg a hátamon,hogy ezeket én írtam, és szemlesütve teszem vissza a fanzine-s dobozomba.Egyszer - talán Zentán -  te is említettél valami ilyesmit, az AW lemezekkel kapcsolatban.Neked milyen érzés ez? Vagy azóta megváltozott?

Gida:Jaja.Ez is ismerős dolog:).Én a régi fanzine-jaimat sem birom úgy végig nézni,olvasni hogy ne égjen a pofám.Lehetet volna sokkal jobban megirni azokat a dolgokat.Mindig bizakodok,hogy nincsen már meg senkinek azok a lapok:).De általában nagyon kritikus vagyok minden dolgommal amit csináltam.Ez az A.W. lemezekre is igaz.Sajnos a kettes anyagunkra abszolút nem vagyok büszke.Azon még rengeteget lehetett volna még dolgozni.Csak magunkat okolhatjuk,hogy belementünk abba,hogy olyan hamar felvegyük és kiadassuk.Tökre örűltünk,hogy kiadnák a Nemart-ék az olasz bandával.De abszolút nem lett volna szabad igy elkapkodni.Grrrrrr.Pedig vannak rajta jó nóták.De pár dalnál a fülemet befognám,haha.A többi lemezzel megvagyok békélve.Nem teljesen persze.Igazából szinte sosem vagyok teljesen elégedett.

Tudom hogy szereted a VHK-t, de szoktál hallgatni népzenét is?

Gida:Igen nagyon csipem a VHK-t.Hiszen az egyik első banda volt nekem amely megismertett a punk zenével.Azok a szövegek és a zseniális muszika!Hihetetlen erő,lendület és élet van a VHK-ban.Egyszerűen ilyen zenekar nincs még egy és nem is lesz.Szerencsére voltam anno egy VHK koncerten és őrűlet volt!Napokig hatása alatt voltam.A népzenében nem vagyok annyira tájékozott egyelőre.De nem zárkózom el tőle.Ha véletlen valahol belebotlok egy ilyen népzenei előadásba természetesen meghallgatom.Pl.a magyar népzene szerintem zseniális.Bartók Béla gyűjtését nagyon nagyra tartom.Egy igazi fanatikus lehetett az arc.Bejárta mindenhol.Még Vésztőn is gyűjtött dalokat ahol felnőttem,de nem futottam vele össze sajnos:).Királyság!

Gondoltál már arra, hogy szakállat növessz? :-)

Gida:Igen gondoltam rá párszor:).De valahogyan mindig megborotválkoztam.Nem szeretem annyira amikor borostás vagyok.Nekem szerintem nem áll jól.De Neked igen:)!

Így olvasgatva az Another Way dalszövegeket, meg azokat a verseket amiket a blogodra kitettél, egyre kiábrándultabbak.Mármint nem csak az első két lemezhez képest.Valami olyasmi mintha az ember menne a lejtőn lefelé.Tényleg ennyire nehéz a helyzet Kelet-Magyarországon?

Gida:Sajnos igen.Az ország legjobban elfelejtett régiója vagyunk.Semmi munka,szar utak,régi műemlék szerű épületek ledúrása,környezet rombolása,kilátástalanság, gyűlölet.Bérek minimális szinten,szinte jobban jár az ember ha munkanélküli segélyen van.Már eljutottam arra a szintre,hogy gyűlölöm ezt az egész tönkre vágott országot az összes jobbos és balos politikai faszbarommal együtt.Amit tönkre lehet tenni azt megteszik.Nehézkes ügyintézések a hivatalokban,unott köztisztviselő seggfejek.Valójában baromira leszarják ,hogy mit akar az ember.Egy igazi kis senki szardarabok vagyunk itt.Európa szégyene ez az ország.Mi csak egyszerű áldozatok vagyunk itt akik eltartjuk a tetű politikusok százait.Mindennap belehazudnak a pofánkba.Hogy basznák meg!Változás pedig nem lesz.Tudom,hogy csupa közhelyes amiket irtam most de sajna rohadtul ez van és az egész ország egy csupa üres közhely.

Milyen volt újra sört inni? Gondolom kaptál érte hideget meleget a színtértől... :-)

Gida:Hát nem kaptam semmit igazából.De azt tudni kell,hogy egyáltalán nem szoktam piázni,csak nagyon-nagyon ritkán egy-egy kisüveg sört.Kb.ennyi.Ez van.Ha valaki ezért most igy szarnak tart meg nem korrekt faszinak hát legyen.Nem tudok mit tenni ez ellen.Élem az életem továbbra is úgy ahogy eddig,csak havonta talán leguritok egy hideg sört.Kb.ennyi a különbség.

A Másik Oldal volt az első zenekarod? Vagy volt még előtte más próbálkozásod is?

Gida:Hehe.A Másik Oldal zenekar egy tök fontos baráti tárasaság volt úgyszintén mint az A.W..De elég sokan utálták,hehe.Csináltunk egy rossz demót,ami remélem nincs meg senkinek.Más bandáim voltak.Pár punk próbálkozás,néhány koncert a környéken.Ezek mind nagy élmények voltak.Hiszen csak ismerősöknek,haveroknak toltuk.Egyszer egy funky projekten is dolgoztunk még régen pár haverommal.Nem volt rossz,csak szerencsére nem lett belőle semmi,haha.Az egész életemet végigkisérte a zene.Nemtudok meglenni nélküle.Mint ahogy a nagy öreg Máté Péter énekelte-Zene nélkűl mit érek én.Valószinű semmit.Ez sosem haggy ott,nem rinyál,nem bassz át.A ROCK N ROLL mindig ott van veled:)!

Van egy olyan elgondolásom, hogy aki az egész hardcorepunk dolgot harmincon túl is még túlságosan komolyan akarja venni,annak valami nincs rendben az életében.Nem érezted úgy néha, hogy hagynád az egészet a picsába, cserébe egy átlagos életért?

Gida:Nem.Sosem volt ilyen.Volt amikor kissé háttérbe szorult ez az egész,de sosem adtam fel:).Én ezt mindig is komolyan gondoltam.Sok olyan arc volt akik persze max.2-3 évet vannak,voltak a szinen(vagy ilyesmin) és már semmit nem hallani róluk.Ez mindig is igy lesz.De szerencsére vannak akik akár 10 év után is itt vannak.Pl.Yack,Human Error vagy akár a Savaria arcok,STB.
Átlagos élet?Nemtudom milyen lenne.De sokkal szegényebb lennék lelkileg ha nincs az A.W. meg az egész hardcorepunk.Kurva sok utazás,kirándulás,ismerösök,barátok,faszfejek,vonaton bliccelések,büntetések,stb..De még sorolhatnám...Volt azért pár holtpont,mélypont.De valamiért még itt vagyok.Nemtudom miért.

"Sanyi, fel kéne már nőnöd..." Ismerős ez a mondat?

Gida:Hogyne,haha.Párszor már hallottam ezt a mondatot.De mit jelent felnőni?Kinek mit...Ha azt hogy vegyek fel egy lakáshitelt és vegyek el egy csajt aki majd úgy is ott haggy mert ugysem leszek neki sosem egy  frankó csávó,akkor köszönöm nem.Az 'örök gyerek' arcokat rendkivűl birom amúgy.Mert nem mentek át abba a tipikus seggfej felnőttségi őrűletbe...

Minden valamirevaló zenekar megkapja előbb utóbb a náci jelzőt, mint például a Joy Division. Meg most ti is. Szerinted nincs ez az egész odaát rasszista-antirasszista dolog egy cseppet túljátszva? A punkon belül is, meg úgy egyébként is. Mit gondolsz erről?

Gida:Elég sokminden voltam már életemben mások által megbélyegezve:buzi,roma,náci,miller gyerek,rocksztár.Persze csak csupa jó akarók által.Már csak nevetni tudok az ilyeneken.Persze alaptalan az egész mint minden esetben.De semmi kedvem ezekkel leállni vitatkozni mert kurvára kibaszottul hazudnak.Remélem seggbedugja az ilyeneket egy szuper gyémántfejes vibrációs ütvefúrógép!Szerintem is túl van játszva az egész.De ha nincs jobb dolga egyik félnek sem intézzék egymás között és basszák meg.Engem haggyanak békén meg azokat akiknek elege van a hülye politikából meg a gyűlöletkeltésből.Liberális arc vagyok.Éljen úgy mindenki ahogy akar meg tud.

Miért tetszik a Rickenbacker basszusgitárokon? Oké klasszikus meg minden, de akkoris...

Gida:Ez kérdés?:)Egyszerűen a legszebb basszusgitár a földön.Nagyon szeretnék egyszer egy eredetit.Ha nem lesz,max leütöm Lemmy-t,vagy Som Lajost és elveszem  tőlűk ami az enyém,hehe!Imádom a régi hangszereket,főleg ha kopott.

Nescafe vagy a hagyományos módon elkészített kávé? Valami jó kávés sztori?

Gida:Hagyományos kávéra esküszöm persze.Illata,aromája nagyon finom.Elég nagy kávés vagyok.Volt amikor régen 6-7 kávé is legurult a torkomon.Nálunk ez ilyen családi hagyomány,mindenki kávé függő,hehe.Kávés sztori?Van pár.Talán még amikor kis öcsibajusz voltam valaki beleöntött egy háromcentes vegyespáleszt a forró kávémba.És mondta igyam meg,mert nagyon fincsi.Annyira kiütött,hogy nemtudtam magamról pár órájig de becsajoztam,hehe.Mintha forró negrót ittam volna..bbrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Meg általában ahová megyünk koncertezni ott mindig elrakom a kávéscsészét amiből iszom emlékbe.Ugyhogy vigyázzanak velem,hehe.

Ámokfutók vagy Alvajárók?

Gida;Pfff.Egyik sem.Inkább a legendás BESTIÁK!!!!!!!!:)

Köszi az interjút!Üdvözlök mindenkit ott kint!Felétek mindig nagyon szerettem kimenni játszani!És sok sikert a Sparkhoz cimbora,nyomjátok!!!!

Én is köszönöm,és remélem mihamarabb összefutunk valahol.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faziskeses.blog.hu/api/trackback/id/tr521363647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása