fáziskésés

42, zaj, pánk, fantasztikum, és egyéb céltalan ostobaságok

Friss topikok

  • bsteve: nemcsak diszkóban lehet öltönyben támasztani a pultot, mehetsz benne focizni is: www.youtube.com/... (2010.07.26. 01:04) Gerillahugyozás
  • _fk: Türelem. :-) (2010.05.22. 14:07) #65821
  • nlts: Ja nem is, hát persze! A Nem Mind 1 volt!!! :-D Mennyire összeolvadtak bennem ezek a dolgok, haha. (2010.02.05. 12:13) Csupa csupa szeretet
  • _fk: @neverlivetosee: Annyira nincs hype körülötte, de a legbiztosabb amúgyis ha titokban szervezkedünk... (2010.01.03. 20:48) "Gyors leszek és izgalmas"
  • sárkányszív (törölt): Magas labda. (2009.09.02. 13:29) "We love minimal"

2010.06.29. 18:11 _fk

#48651

Címkék: gondolatok

Amikor az ember valamiben szabályrendszert keres, általában meg is találja azt.Még akkoris ha nincs. A kezdetek kezdetén egy idő után eléggé zavart a punkban a nihil.Az hogy NOFX a drogozási szokásokról énekel például, amiket nem nagyon tudok most se magaménak érezni, tizenévesen se tudtam.Valószínű ha akkoriban nem lelek rá a Minor Threat-re, hagyom is az egészet a picsába.

Amikor még a zenecserélgetés vont maga köré némi közösségi létet is, volt egy haver, akivel sok cuccot cserélgettünk, bár ő akkoriban jobban az Conflict-Crass-Dirt szentháromságban utazott,én meg annyira nem, így azért a mindkettőnket érdeklő keresztmetszet eléggé szűknek bizonyult, de azért létezett. A Minor Threat-tel való első találkozásomat például neki köszönhetem, aki a következő megjegyzést fűzte hozzájuk:
- Fasza hardcore banda, csak kár hogy krisnások.
Én pedig, mivel tudtam hogy ez a kombináció is létezik, lévén túl voltam már egy Shelter kazettán, így húztam a számat.Valamiért élt bennem az a képzet, hogy nem szabad hogy érdekeljen. Krishna hardcore-t hallgassanak krisnások, és benyomtam helyette az Age Of Quarrel-t valami másolt cd-n (gőzöm nem volt arról hogy János Jóskáék viszont tényleg azok).
Aztán beleolvastam a szövegekbe amik persze megcáfolták a haver állítását, és ami számomra fontosabb, megtaláltam azt amit addig kerestem a punkban,az értelmet.

Magaménak tudom érezni az Out of Step-pet úgy is hogy éppen sörözök.Mert annyira egyszerű az egész.Nem vedelek.Nem akarok berúgni tőle,csak éppen oldani a bennem lévő feszültséget, vagy azért mert jó érzés kiülni egy padra sörözni a haverjaimmal.vagy mert szeretem az ízét.Nincs ezen mit túlmagyarázni, logikai szabályrendszert felállítani, hogy mit lehet és mit nem.Akkor is így csinálnám, ha nem lett volna Minor Threat, vagy soha nem írja meg ezt az egészet, de jó érzés volt tudni, hogy ennek az egésznek van helye a punkban. Hogy nem csak én gondolom így.

Pont olyan ez is mint a Nazi Punks Fuck Off, ami akkor és ott más értelmet nyert, és teljesen mást tíz vagy húsz évvel később.Mert végülis mindent meg lehet magyarázni, úgy hogy igaznak tünjön.Ha most aktualizálni kéne,vagy MacKaye most írná az ominózus sorokat, valószínű az internetes fórumok és az azokon való fölösleges pofacsattogtatás szerepelnének a "szabályok" között.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faziskeses.blog.hu/api/trackback/id/tr932119118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása